Selecteer een pagina

Over Wouter Verël

Veel mensen hebben een hekel aan hun administratie. Ik niet. Ik vind het heerlijk om orde en structuur te brengen in cijfers. Op mijn 17e was ik al penningmeester bij een jeugdsociëteit.

Inmiddels heb ik meer dan 30 dertig jaar ervaring in het voeren van de financiële administratie in diverse bedrijven en functies. In 2016 heb ik mijn bedrijf Verël Administratie en Advies opgericht.

 

Inzicht in je bedrijf

Ik verzorg het huishoudboekje van ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. Ik bied ze inzicht in hun bedrijfsprocessen. Want zo moet je je financiële administratie zien: als een cijfermatige weergave van wat jij de hele dag doet in je onderneming.

Als administrateur bouw ik graag een persoonlijke, langdurige relatie op met mijn klanten. Ik werk zeer gestructureerd, bewaak deadlines en heb oog voor detail. En natuurlijk ben ik zeer ervaren met Excel. Ook gebruik ik diverse boekhoudprogramma’s, waaronder Snelstart.

 

Kennismaken?

Wil je weten wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Met plezier laat ik je zien wat er allemaal mogelijk is.